21 Ekim 2016 Cuma

Bana Sevmeyi Anlat 9.Bölüm Tanıtımı izle 28 Ekim


bana sevmeyi anlat 9.bölüm fragmanı Fox Tv ekranlarında yayınlanan bana sevmeyi anlat konusu, oyuncuları, bölüm özeti ve yeni yayınlanan son bölüm fragmanı izle Bana Sevmeyi Anlat 9.Bölüm fragmanı izle bana sevmeyi anlat 28 ekim cuma bana sevmeyi anlat bölüm Fragmanı yeni bölümde neler yaşanacak? Alper’in Leyla’yı öpmesiyle taşlar yerinden oynar; artık hiçbir şey eskisi gibi değildir. Alper ve Leyla duygularıyla hesaplaşırken, olan bitenden haberdar olan Canan’ın hesabı başkadır. Haşmet, yaşananlardan habersiz Leyla ile ilgili gelecek planlarına başlar. Engin’in sürpriz bir hamlesi Alper’in Leyla ile ilgili kararı üzerinde etkili olur. Gel gitler yaşayan Alper ve Leyla ise farkında olmadan Canan’ın oyununa dahil olmuşlardır. Türkiye'nin en çok ziyaret edilen fragman sitesinde tüm fragmanlar anında sizlerin seyrine sunulmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder