23 Eylül 2016 Cuma

Bana Sevmeyi Anlat 5. Bölüm Tanıtımı izle 30 Eylül


bana sevmeyi anlat 5.bölüm fragmanı Fox Tv ekranlarında yayınlanan bana sevmeyi anlat fragmanı konusu, oyuncuları, bölüm özeti ve yeni yayınlanan son bölüm fragmanı izle Bana Sevmeyi Anlat 5.Bölüm fragmanı izle Fox Tv bana sevmeyi anlat 30 Eylül Fox Tv bana sevmeyi anlat Bölüm Fragmanı yeni bölümde neler yaşanacak? Engin’in, Leyla ile Alper’i bir arada görmesi iki can dostu karşı karşıya getirir. Alper her şeye rağmen Leyla’yı korumayı seçer. Engin, Alper ile bir anlaşma yapsa da duygusal mı yoksa profesyonel mi bir adım atacak kestirilemez. Hakverdi’nin izini de sürmekte olan Engin ona verilen görevi layığıyla yerine getirir. Salih ise oğlu için gittikçe endişelenmektedir. Leyla yeni bir iş görüşmesine gittiğinde daha önce gerilim yaşadığı Canan’ı karşısında görür. Leyla’yı zorlu anlar beklemektedir. Haşmet’in ise Leyla’yı yeniden kazanmak için kurduğu bir plan vardır. Türkiye'nin en çok ziyaret edilen fragman sitesinde tüm fragmanlar anında sizlerin seyrine sunulmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder